Άλλη μια ωμή παραδοχή του Υπουργείου Ναυτιλίας έρχεται να μας επιβεβαιώσει ότι τελικά η πολιτική του ηγεσία και η κυβέρνηση, αρκούνται να παρακολουθούν την αυτορρύθμιση της αγοράς, είτε αφορά στη διαμόρφωση των τιμών των εισιτηρίων, είτε τα εκτελούμενα δρομολόγια τουλάχιστον από τέλη Οκτωβρίου έως τέλη Μαρτίου του τρέχοντος έτους.
Αυτό βεβαίως συνάγεται από την απάντηση του ΥΝΑΝΠ (24/11/2022) στην Επιστολή διαμαρτυρίας του Δήμου Μήλου, καθώς και των Σωματείων Ξενοδόχων, Ιδιοκτητών Ενοικιαζομένων Δωματίων, Επαγγελματιών και Βιοτεχνών, Τουριστικών Πλοίων, την οποία κατέθεσα ως ΑΝΑΦΟΡΑ στη Βουλή. Και αυτό το δηλώνουν ανενδοίαστα, παραθέτοντας γραφειοκρατικά, σειρά υπουργικών αποφάσεων και διατάξεων της ισχύουσας νομοθεσίας και τα αντίστοιχα υφιστάμενα δρομολόγια. Δεν μας λένε όμως ότι αυτές οι διατάξεις δεν αποκλείουν το δικαίωμα της πολιτικής ηγεσίας να ανταποκριθεί στο δίκαιο αίτημα του Δήμου αλλά και των κοινωνικών φορέων της Μήλου και να επιλύσει το πρόβλημα.
Να δεχθούν δηλαδή ότι είναι καθαρά θέμα πολιτικής βούλησης και ιεραρχήσεων του ΥΝΑΝΠ να δρομολογήσει επιπλέον δρομολόγια σε καθημερινή βάση από Πειραιά προς Μήλο και Δυτικές Κυκλάδες για τη συγκεκριμένη περίοδο. Να σταματήσει επιτέλους η Μήλος και οι Δυτικές Κυκλάδες να αντιμετωπίζονται κατά τη χειμερινή περίοδο στον 21ο αιώνα με τα κριτήρια του προηγούμενου αιώνα….
Όσο για την περικοπή του δρομολογίου του ΠΡΕΒΕΛΗΣ που επί πολλά χρόνια συνέδεε τη Μήλο με την Κρήτη, στην οποία σπουδάζουν εκατοντάδες φοιτητές από τη Μήλο και τις Κυκλάδες, μέχρι σήμερα ουδεμία απάντηση από το Υπουργείο, άκρα του τάφου σιωπή.
Είναι προφανές ότι η πολιτική ηγεσία του ΥΝΑΝΠ, πιστή στο κυβερνητικό δόγμα περί αυτορρύθμισης της αγοράς, πορεύεται αποκλειστικά κατά τα επιχειρηματικά συμφέροντα. Αλλά σε όλα υπάρχει διέξοδος, αρκεί να ενεργοποιηθεί και να απαντήσει ο λαός.
Νίκος Συρμαλένιος